To dominate the city, it is to know it, to know ,its rush hours, the name of its streets, such shortcut, to know its prohibitions, to thwart them, to miss nothing of the district, it also is to finish growing and making of the city the continuity which does not surprise you any more. Play in the shadow is the only command which we give to the children of Algiers.