Fix is a popular rap singer. Marked by the recent death of his partner, he moves about joylessly in a glittering world. He encounters Stéphanie. This young deaf and mute woman, fresh and spontaneous, will burst his bubble. However, this sweet dream quickly transforms into a nightmare. The young woman isn't who she pretends to be.