A crew of sailors have come to the end of the fishing season. He is back on land and makes a stopover in a port, for an opportunity to forget the hardness of their work and to find bodily pleasures. The prostitutes from the Coffee shop in the Port welcome them with open arms. The party is in full swing. He stays alone, peaceful: it is then that he meets Her.