A young woman, domestic, manifestly dissatisfied with her physical appearance, discovers a pair of artificial legs in a room of the hotel where she works. This find incites her to use the artificial to transform her appearance. She will realize that she is not the only one in that case and that it can sometimes go very far. After reflection, she will make a different choice.