Tbilisi, Georgia, in 1993. Datuna, an eleven-year-old promising pianist, anxiously waits for his brother Giorgi, hoping that he will come to the concert he is giving this evening. But Giorgi has other plans. His trafficking activities with the local mafia leave him no free time.