When Sam, Clover and Alex, three teenagers who've just arrived in Beverly Hills, are recruited by WOHPO - the World Office of High Priority Operations - to become international spies, it's a total shock! After serious training, the girls are sent by Jerry - their new mentor - on their first mission. They must find Peppy Garou, a psychology coach for pets, who has mysteriously disappeared from her Beverly Hills office. The girls quickly discover that Peppy, along with a number of their school friends, has been kidnapped after having been "fabulized." Fabulization consists of being put into a very strange machine, and coming out after a period of time with a whole new look!
Juggling their daily school life with their new secret identity, the Spies end up revealing what lies behind these kidnappings. They've been masterminded by Fabu, a former, embittered model, who invented the Fabulizer. Her plan? To create an ideal world populated by people with a Fabulous look on a space station and destroy the world with all those who don't share her vision. Will inventiveness, spontaneity, and gadgets suffice for the girls to save Beverly Hills and the world? That's what you'll discover in this first adventure of Totally Spies.