A heavenly atmosphere beside the sea. The final vacation before the baccalaureate exam. Diego and his sister Andrea live in the family villa, far from the Peru that we know. A whole society lives there, cut off from the rest of the world, like gods. Elisa, the latest of the paternal conquests, who has just arrived in this world beyond all laws, must learn its codes. Alongside her, tortured by a stifling love and a difficult relationship with his father, going from party to orgiastic party, Diego also struggles to find his place in this world, despite having grown up in it.