As soon as she moved to the ghetto of "El Paraiso" in Bogota, Colombia, at the age of seven, Sandra decided that she had to do something about the misery and poverty around her. Some years later, she succeeded in opening up a neighborhood center where young and old come every day to share a meal and spend time together.
Screening at the auditorium of the Alhambra Cinema, November 14 and 20, Geneva, Switzerland (2009)
Lecture with teachers on the subject of children's rights, November 11, 2009 at 2:00 p.m.