Alsace 1942. Three musicians, a stage. Three men, and fate. Three men who compose the score of their life in perfect harmony which todays society does not grant. During the occupation, their difference is a flat key which will prevent their symphony from ending. Sixty years later, the music still has not stopped. A journey into memory where love of the third minor does not always ring true.