15 years after giving birth to a bloodthirsty monster, Yanka, married to the man who cured her of her neuroses, mother of a delightful little girl, has become a police captain and has started her life all over again. But a series of inexplicable murders implicate Yanka in a criminal investigation that immerses her once again in her bloody past.
Mutilated, liquefied and unrecognizable bodies are strewn around the city. Who is behind these horrendous murders? Why do all the clues lead to Yanka? Where do these voices that haunt her and these images that plague her come from?