Last June, I encountered Arno, a twenty-year-old man, with whom I immediately fell in love. To be sure that I’d see him, although he didn’t share my feelings, I proposed that we work together on a project that became Compilation, 12 instants d’amour non partagé. Through summer, from June 21 to September 21, I asked him to come to my house daily to listen to music. This music would become the only dialog between us. It would be the commentary of the evolution of my feelings for him, would drive him into a corner, caress and take him by surprise.