There are no more colors, leaves, or gazes. Everything has been engulfed by an enormous catastrophe. Everything is done for. There's nothing left in the middle of this destroyed universe except for this place where, in a heap, we find relief. Everything is empty and dead. Georges Hyvernaud: Skin and Bones.