Upon returning from a three-month trip to Africa, I learned that I’d caught hepatitis C. More than a year of intensive treatment lay ahead of me. How was I going to live through the months ahead? Right from the first day of my dual therapy, I started keeping a diary. I took photos. Then, one day, I got hold of a camera. Filming was a practical response to my state of fatigue and feeling of imprisonment. I felt that shooting a film would help me to endure the treatment. There was a desire to keep on living. And then, a camera would take me outside to capture other images. It was an opportunity to have a third therapy within my reach.