Needing money for repairs, the old director of a boarding school holds a fund-raising reunion for his prize class, including the supposedly wealthy Laclaux. While the "boys" are reliving their past, the director's lovely niece, with whom Laclaux and his rival Merlin were/are in love, is killed. Incredibly, none of the old boys, including the uncle, displays the least emotion--but the murder does allow the old friends to recapture a moment of their youth.