After his blooming, W sets out to discover the world of Surprises. He falls in love there. Awoken by the power of this love, mean and ugly Holkorper kills W and captures the object of his desire. Thanks to a good fairy, W is reborn, takes revenge, bumps off the bad guy and leads his love behind a bush for new adventures.