Zoe wakes up in a panic. Once again, she is going to be late! Her little dog Max urges her on by barking. When Max and Zoe mount the bus, it transforms as though by magic into a shimmering limousine. A dream life begins. Zoe becomes the star of a musical. Is it real, or is Zoe going to be really late for work. Perhaps her boss is going to be furious.