Louise is a photographer. We learn, through her encounters with strangers and friends, that Jacob, her boyfriend, just up and left her two months ago. She has reached a moment of indecision, of searching. She is preparing an exhibition around the theme of sleeping people and corpses, “Are sleeping and dying the same thing?” Each person responds as best he or she can. Each time, Louise’s encounters reveal a little more about her private world, her truth.