Thomas Koré, a French photographer, travels the world in search of extreme experiences. He crosses paths with Fouad Saleh, a solitary amnesiac who had gone missing from Beirut seventeen years earlier and had never returned. Thomas will attempt to learn more of Fouad’s story and to travel with him awhile. The experience will change him forever.