All was fine for the two brothers. Each had their place, their toys, their habits. Unfortunately for them, everything changes when their little sister arrives. What can they do to restore the shattered harmony?
This short film is part of the "Childhood" collection (six short film dedicated to the childhoods of major film directors). This one focuses on Ingmar Bergman's childhood.