Equipped with the registers of their units, Tho and Doan, two former Vietcong soldiers, set out to find the tombs of their comrades, in the hope of bringing back their remains to the men’s respective families. From forgotten battle fields to the cemeteries of “unknown soldiers,” their search leads them to the places that have left a mark on their youth and shaped their destiny. In a present sometimes indifferent to this tragic history, they encounter a woman still haunted: Madame Tiêp.