A man offers his mistress a fur coat. But how can she bring it home without making her husband suspicious? They decide to leave the coat in a checkroom at a Paris train station. The woman will tell her husband that she has found a luggage ticket in a taxi and suggests he checks it out. The trick works only too well: the husband comes back... with a rabbit skin coat.