Frédéric, a shy small-town man, falls in love with Anne, a middle class woman married to Didier, who cheats on her with top model Barbara. Catherine, a very determined woman, is secretly in love with Frédéric and in order to keep him away from Anne, pushes him into Barbara's arms. After a while, she gives herself to him. On the other hand, Didier is forced to leave the country due to a swindle. Anne decides to follow him but, before leaving, she exchanges a last kiss with Frédéric. Catherine understands she has lost the game. Frédéric remains by himself.