Incapable of accepting the loss of their child in the tsunami that hit South-East Asia in 2004, Jeanne and Paul have remained living in Thailand. Desperately clinging to the fact that their son's body hasn't been found, Jeanne is convinced that her child was kidnapped during the chaos that followed the catastrophe, and that he is still alive. Paul is skeptical, but can't dash his wife's last hope. The couple then embark on a quest that will lead them into the depths of the tropical jungle, to the heart of a supernatural kingdom where the dead aren't really dead.