Édouard, an attractive man with a fetish for polo neck sweaters worn by women to protect themselves from the cold, meets by chance Catherine, a young, rather wild woman all dressed in wool. Édouard leads Catherine to the back of the wool shop where he works with his aunt. There, the young man reveals to her the numerous pleasures his fantasy engenders.