In 1959, in Egypt, several thousand communists were arrested and sent to prison camps. Amoung these prisoners was Waguih, my father. Waguih was released in 1964. He was 29, my age today. It's a topic that we little discussed together. Simply because he doesn't talk much about himself. I've inherited this modesty, but today I want to talk to him. I want us to speak to each other.