The story opens with a pending marriage, tragically aborted when the groom dies under suspicious circumstances, and continues several years later when Nathalie (Carole Laure), a single mother, receives "breather" phone calls and finds the bloody heart of an animal on her car seat. That is followed by another such donation sent to her workplace and labeled as the heart of her little daughter.