Romain (Guy Marchand) drives a Jaguar, lives in an opulent bachelor pad, and has a gorgeous mistres, Vera (Marisa Berenson) -- yet he is trying to seduce the 22-year-old Eva (Fanny Bastien). She, in turn, is really interested in Dany (Patrick Bruel), a young man whom Romain hires to work in his agency. While Romain is played for a fool by Eva and her friends among the cocaine crowd, Dany has his own plans for the future and they do not involve his foolish boss.