Théo is a young boy. He lives in an ideal setting, from a well-to-do background, surrounded by his mother, Laetitia, and his stepfather, Daniel. Everything is fine, on the surface. However, for the young boy, reality is quite different and his mother's love the love is far from being up to his expectations. Blinded by their love, Laetitia and Daniel neglect Théo to the point of almost forgetting his presence.