Leo is fifteen years old, the son and grandson of farmers, enthusiastic and different from other people his age. His desire to live on the margins of society corresponds to his desire to disrupt day-to-day life. He relates his encounter with Nathan, an impressively successful man from the city, of indefinable age, who no longer has any dreams to fulfill.