Charlotte, a young, pretty woman, discovers an advert in the newspaper: Fifty-year-old blind man is looking for a reader of women's magazines to keep him company. Six months have gone by, Charlotte and her blind companion enjoy happy days together spent between reading women's magazines out loud and sweet conversation when Suzanne, a beautiful, mature woman, enters the picture.