Marie is fifty and works in a supermarket. She is lonely. Robert is fifty and works as guard in a parking lot. He is lonely. One evening Marie encounters Robert in front of a distributor of cassettes of a videoclub. They exchange a few words and go their ways. We see them then again confronted with their solitude. Will they meet again? Speak to each other again? For longer?