Paris,1900. Klimt is celebrated at the Universal Exhibition, while back in Vienna, he’s charged with being a provocateur. He lives his life the way he paints; his models are his muse. Klimt is ahead of his time.
His passionate relationships with women, and his eternal quest for perfection and love are reflected in all of his works.
The controversy reaches its peak when Klimt misappropriates his “scandalous” allegories and buys them back.