Eleven-year-old Manue and Sophie are best friends. Be it one or the other, their main topic of conversation concerns going out with boys. Manue, her time taken up with a succession of passing fancies, progressively neglects Sophie, who really doesn’t try to grow up. Their shared secrets become shameful and their bond childish. Sophie is betrayed, an incomprehending victim; in some ways, this is her first deception in love.