The girls who go to the swimming pool, in fact, it is like going to the shrink. Finally, not only girls moreover. All people who go to the swimming pool, without realizing it, they go to the shrink. I am convinced of it. Two cousins meet to go to the swimming pool. One has had a psychoanalysis, and the other one not yet.