Beyond the initial view of the reality of a Hanoi market, with the idea and desire to make audiences feel necessity and life, the film unfolds in an everyday world which defies time and sets up, beyond its representation, an eternal story. A woman arranges her hairdo in the night, a train passes between houses, a crowd rushes and works. A neglected child waits.