Zero 1 is an elitist cleaning robot. Every morning he arrives at work on time, checks in and says hello to the hostess. Then he goes to clean the director’s room. With an inimitable thoroughness, he scrubs and shines and hunts down the smallest particle of dust. But in one moment an enormous stain appears on the floor! Impossible? It’s obviously the works of 02, the bin emptier!