Ten-year-old Martin must take an alley he doesn’t know to get to his new school. Mysterious Manitout signals to him from behind a dusty window. The old man can make Martin’s satchel come to life. And what if everything left in the old man’s hands could start to work? Thus a world somewhere between the imaginary and wishful comes to life for Martin.