Eight-year-old François is torn between two people at school. There's Michel, the fascinating bad boy who's involved in some mysterious dealings, and there's his faithful Laurence, who always keeps a place for him beside hers. François tells us the story some years later. He's fourteen, he hasn't forgotten Laurence - and particularly not Michel. They were very much alike, the both of them, like the two eagles reflecting each other on the Albanian flag...