While looking at Marcel Duchamp's ready-mades at the George Pompidou Center in Paris, Zack and Seb realize that the bottle holder gathering dust in their parents' cellar is a spitting image of a piece by the great artist. They then try to sell the object to a gallery, learning a lesson about art and stirring up a bit of a ruckus in the process.