Sabine, 30 years old, moves to an isolated house next to a river and dam with her son, fifteen-year-old Thomas. She has to deal with a series of strange phenomena; she loses her bearings and can’t handle watching her son grow up and wanting to leave home. She does everything she can to hold him back.