A slice of life, between night and day, of Ambroise and Lise. They leave behind their little country house in the middle of the night and head for the city. Day-to-day life unfolds, never changing. In spite of everything, on the long boulevard leading to the Floralies market in Fort-de-France, some unexpected encounters indicate that the world is still turning.