Once upon a time there was the man and his machine, Murielle, a neuromatrix of the lastest generation. The man maintains real couple reports with Murielle. She satisfies all his physical and psychological needs thanks to two visible interfaces: a screen and an armchair. But the man forgot to renew his license and Murielle stops putting on her artificial intelligence.