Dante 01, space prison, drifts in the suffocating atmosphere of Dante, a hostile planet and its only horizon. Inside, six of the surrounding planets' most dangerous criminals are used as guinea pigs for dark experiments. Cesar, a psychopathic manipulator, stirs up resistance. But his authority is put to the test when St Georges, a mysterious inmate possessed by a secret power, arrives. He learns to master the force so as to cope with his co-inmates' hostility and free them from Dante's evil attraction.