Of course, Carlotta sets out to look for her loot, accompanied by Marius, her inseparable henchman who’s got a southern French accent so thick you could cut it with the same kind of knife as those which he handles with diabolical precision.
And so Vincent is obliged to flee. Chance has it that he comes across a police patrol convinced that he’s one of their colleagues who everyone thought had gone on vacation. A cascade of events, due to an amazing combination of circumstances, leads him, against his will, to fill the shoes – and apartment – of one the city’s best cops for whom, it turns out, he’s a dead ringer.