Teenagers participate in a competition: "Describe the neighborhood where I live." The first prize: a trip to Milan. The group, mad about football and Milan AC, decides to rap the description of their neighborhood and to make a videoclip. Archie Schepp, who lives in the neighborhood, sees them do it and is happy to help them.