Dakar in Senegal. Fatima is a young girl, she's 8. She wonders while she opens the fridge if light stays on once the fridge door is closed. She finds out that the light is off. So Fatima goes out, closes her eyes, opens them, closes them again. Do people still exist when their eyes are shut?