Gwendoline arrives in China in a box, and is helped out of her immediate predicament by a female contact and a devil-may-care adventurer. She's on a mission to find her father, who was last seen searching for a rare butterfly in the Land of the Yik Yak. They confront the evil Cheops in an attempt to find Gwen's lost father and the butterfly, and face many other challenges to their mission.