Délices plays with the interweaving of images which, by the pulsation of a fast editing, become entangled in a graphic and colored glistening. Flow of images which associate, in a slow and continuous movement of the camera, a body and natural elements. Journey between the images, between two worlds, the journey which symbolizes the presence of fishes, links between the surface and the unknown depths of the liquid element: between the conscious and the unconscious.