July 22, 1969, Simon Edelman arrives at Richmond Hospital and taken to the Neurology Ward. Dr. Arthur Glass receives his file: Abandoned, confused and disoriented. Identity unknown. All that's known about the man is that he's French. The nurses baptise him Monsieur William.