A young boy molds objects with clay that he then manipulates, combines and associates in an obscure ritual. As the objects he creates combine and compose a narrative, the fast alternation of images on the screen imbricate and shape images that only the “lanterna magica” of cinema and the magic of editing allow. Magia means delight.